Ako môžem objednať tovar?
Jednotlivé kroky sme rozpísali na stránke Ako nakupovať. Ak by ste mali nejaké otázky kedykoľvek kľudne nám napíšte alebo zavolajte. 
V prípade že sa Vám niečo na stránke nefunguje, prosím dajte nám vedieť e-mailom na ahoj@papucka.sk

Nenašla som svoju veľkosť. Dala by sa objednať?
Všetok tovar, ktorý sa dá objednať máme fyzicky skladom. Tovar a veľkosti ktoré momentálne skladom nemáme sa nedajú objednať. Je to preto aby sme Vám vedeli vždy zaručiť expresné odoslanie do 24 hodín. Chýbajúci tovar priebežne doplňame, avšak ak máte záujem o tovar ktorý dlhodobo nie je skladom, teroreticky by sa dal objednať. Len žiaľ pôjde o dlhší časový úsek (týždňe až mesiace), lebo to závisí od výroby.

Papučky sú malé, dajú sa vymeniť?
Áno, výmena veľkosti je možná do 14 dní. Avšak pred nákupom odporúčame si prečítať sekciu Ako vybrať veľkosť aby ste sa vyhli nepríjemnostiam a zbytočným nákladom. Upozornujeme však, že vymiename iba nenosený tovar. To znamená že papučky ste iba raz vyskúšali a zistili ste že nesedí veľkosť. Náklady na prepravu k predávajúcemu hradí kupujúci. Viac informácií nájdete v sekcií Vrátenie a výmena tovaru

Je na papučky záruka? Ako je to s reklamáciou?
Samozrejme, ako na každý tovar aj na papučky sa vzťahuje zákonom stanovená záruka 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Ako v každom obchode aj u nás sa dá reklamovať. Ubezpečujeme Vás že na papučky moc reklamácií nemávame. Je to zanedbateľné množstvo. V prípade ak sa však takáto okolnosť vyskytne. Viac informácií nájdete v sekcií Reklamácia tovaru

Vytvorila som objednávku a zistila som že máte vernostný systém. Môžete mi bodíky pripočítať dodatočne?
Veľmi nás to mrzí, ale žiaľ nie je to v našich silách. V našom systéme nedokážeme upravovať stav bodíkov.
Preto sa prosím vždy prihláste pod svojím kontom, keď budete vytvárať novú objednávku.


Pri poskytovaní služieb používame cookies. Používaním (zobrazovaním) stránky súhlasite s používaním a uchovávaním cookies. Viac informácií.
Rozumiem